محل تبلیغات

عکاسی و فیلم برداری فرمالیته قبل از مراسم عروسی انجام می شود و می توان گفت که یکی از لذت بخش ترین کارها قبل از عروسی برای زوج های جوان است. بنابرر هزینه ای که برای این فیلم برداری در نظر دارید لوکیشن های مختلفی را در داخل و یا خارج از ایران  می توانید انتخاب کنید. لوکیشن هایی که  برای فرمالیته انتخاب می شوند کاملا بستگی به علاقه زوج ها دارد. برخی ها برای این کار جنگل و طبیعت سرسبز را در نظر دارند، برخی ها دریا و ساحل را مناسب می دانند و برخی ها نیز کویر را برای این کار دوست دارند. در این مقاله قصد داریم 29 لوکیشن رویایی و بسیار دیدنی و زیبا برای عکاسی و فیلم برداری فرمالیته عروسی را به شما معرفی کنیم.

 

رزرو آنلاین فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی و تهیه کلیپ فرمالیته در وبسایت چترزندگی

بهترین لوکیشن های فرمالیته در ایران

جنگل هیرکانی:

انتخاب این جنگل با طبیعت بکر و زیبایی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که عاشق سرسبزی و طبیعت اند باشد. جنگل هیرکانی واقع در مازندران با قدمتی بین 25 تا 50 میلیون سال یکی از ارزشمندترین جنگل های جهان است که آن را با عنوان موزه طبیعی نیز می شناسند. فرمالیته در چنین سرسبزی چشم نوازی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

 

ییلاق آسمان سرا:

در این ییلاق همانطور که از اسم آن می توان فهمید آسمان بسیار زیبا و نزدیک به زمین حس می شود. اگر صبح ها و بعد از ظهر به این منطقه بروید ابر ها را لمس خواهید کرد. این منطقه در رودبار واقع شده است و به دلیل ارتفاعی که از سطح زمین دارد دارای آب و هوایی بسیار خنک است. پس اگر به دنبال لوکیشنی زیبا و با هوای خنک و دلپذیر در تابستان هستید ییلاق آسمان را انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانید: 12 ویژگی بسیار با اهمیت برای انتخاب تالار یا باغ تالار برای برگزاری جشن عروسی

دریاچه سقالکسار:

سقالکسار واقع در استان گیلان و در نزدیکی شهر رشت است. به دلیل اهمیتی که مردم بومی به اطراف دریاچه و محیط زیست آن منطقه دارند این روستا به روستای پاک معروف است. انتخاب این مکان برای فرمالیته گزینه بسیار مناسبی خواهد بود به دلیل اینکه شما هم از زیبایی و پوشش گیاهی مانند جنگل برخوردارید و هم دریاچه ای زیبا برای فیلم و عکس برداری.

 

جنگل گیسوم:

جنگل و ساحل گیسوم یکی از جاذبه های گردشگری طبیعی استان گیلان محسوب می گردد. در این نقطه جنگل و دریا به یکدیگر گره خورده اند. بسیاری از افراد در سفر های خود به شمال برای یک بار هم که شده به این جنگل رفته و از طبیعت زیبای آن لذت برده اند. این جنگل در جاده رشت به آستارا واقع  شده است. این منطقه علاوه بر جنگلی سرسبز دارای منطقه ساحلی نیز می باشد که زیبایی آن را دو چندان می کند. در این محل می توانید هم فرمالیته در جنگل را تجربه کنید و هم در ساحل و دریای نزدیک آن لذت کافی را ببرید و عکس و فیلم های متنوعی داشته باشید.

 

آبشار کبودوال:

این آبشار در استان گلستان در پنج کیلومتری علی آباد کتول واقع شده است. اطراف این آبشار پوشش های گیاهی خزه ای وجود دارد و به عنوان تنها آبشار خزه ای ایران شناخته می شود.

این آبشار در هر چهار فصل زیبایی خاص خود را دارد. در فصل بهار و تابستان سرسبزی بی نظیری را در این منطقه خواهید دید که تمامی چشم ها را به خود خیره می کند و روحی تازه به انسان می بخشد. در فصل پاییز زردی و رنگارنگی برگ های درختان بر روی آب منظره ای تماشایی می آفریند و در فصل زمستان نیز زیبایی سرد خود را دارا است. پس این منطقه را می توان در چهار فصل گزینه ای شگفت انگیز و با زیبایی های خاص برای فرمالیته در نظر داشت.

 

روستای فیلبند:

از زیبایی و بکری این روستای مرتفع هرچقدر گفته شود کم است. این روستا یکی از زیباترین روستاهای استان مازندران است. دریای ابری که این روستا دارد توجه های زیادی را به خود جلب کرده است و به نوعی می توان گفت در این روستا و در طبیعت آن از همیشه به آسمان نزدیک تر خواهید بود و ابر ها را در دستان خود خواهید گرفت.

 

جنگل ابر شاهرود:

جنگل ابر شاهرود یکی از قدیمی ترین بخش جنگل های هیرکانی است. در این جنگل ابرها بسیار به درختان نزدیک اند و از منظره بالا این چنین به نظر می آید که انگار درختان تا بالای آسمان و فراتر از ابر ها کشیده شده اند. بهترین زمان برای عکس و فیلم برداری در این محل اوخر فروردین تا اواسط مهر ماه است.

 

پارک جنگلی ناهار خوران:

این پارک جنگلی در استان گرگان واقع شده است و یکی از زیبا ترین مکان های این شهر به شمار می آید. طبیعت این جنگل بی نظیر است. در این جنگل رودخانه ای به نام زیارت وجود دارد که لوکیشن زیبایی برای فرمالیته خواهد بود.

 

اولسبلنگاه:

این طبیعت زیبا در روستای ماسال در استان گیلان واقع شده است. چشم اندازی که از بالای این منطقه خواهید داشت بسیار زیبا خواهد بود. اولسبنگاه از ارتفاعات ماسال محسوب می شود و آب و هوای نسبتا خوبی در تابستان ها نیز خواهد داشت.

 

دهکده کوهستانی برنجستانک:

از این روستا به عنوان بهشت گمشده یاد می کنند. دهکده کوهستانی برنجستانک در بخش نارنجستان سوادکوه مازندران قرار دارد. به دلیل کوهستانی بودن و آب و هوای خنک این روستا در فصل تابستان برای فرمالیته پیشنهاد می شود.

 

ییلاق سوباتان:

ییلاق سووتون یا سوباتان یکی از روستاهای دیدنی تالش در استان گیلان است. به دلیل ارتفاع این منطقه از سطح دریا تابستان های خنکی را در آنجا شاهد هستیم. این منطقه پوشیده از چمنزار ها و گلزارهای رنگارنگ و بسیار زیبا است. ییلاق سوباتان به دلیل دور بودن از هر گونه آلودگی های صوتی و محیطی که در شهر ها با آنها سر و کار داریم، لوکیشنی بسیار زیبا و منحصر به فرد برای تهیه کلیپ های زیبای فرمالیته است. در این منطقه کلبه های چوبی زیبا، چشمه های زلال و گوارا و دام ها و اسب هایی است که زیبایی و بکر بودن این مکان را چند برابر می کند.

 

بیشتر بخوانید:  6 ویژگی مهم یک آرایشگاه خوب و درجه ۱ عروس + ۹ مورد از خدمات آرایش عروس

غار نمک گرمسار:

تونل نمکی گرمسار یکی از زیبا ترین جاذبه های این شهر است. به دلیل آب و هوای گرم این منطقه بهتر است در فصول سرد سال این لوکیشن را برای فرمالیته در نظر داشته باشید. این غار نمک در محیطی کویری قرار دارد و مناظر دور آن برای کسانی که عاشق کویر هستند بسیار مناسب است. بهتر است با یک تیم حرفه ای مسلط به این غار برای عکس و فیلم برداری به آنجا بروید تا امنیت کامل داشته باشید.

 

آبشار نمکی گرمسار:

این آبشار به دلیل وجود نمک و املاح در آب به صورت کریستال های نمکی به وجود آمده است که زیبایی خاصی به این منطقه و این آبشار داده است. به دلیل نزدیکی این آبشار به استان اصفهان ریگ جن نیز به این منطقه نزدیک است و لوکیشن های متفاوت اما جالب را در این مکانها خواهید داشت.

 

جزیره کیش:

یکی از لوکیشن های بی نظیر برای فیلم برداری و عکاسی در فصول پاییز و زمستان جزیره کیش است. این جزیره یکی از زیباترین و شیک ترین لوکیشن ها برای فرمالیته محسوب می شود. انتخاب هر یک از لوکیشن های این جزیره به سلیقه و خواست شما انجام می شود.

 

جزیره هرمز:

جزیره هرمز یکی از زیباترین جزیره های ایران به شمار می آید. از خاک های رنگی و زیبایش گرفته تا دره ها و قلعه های فوق العاده چشم نوازش. جزیره هرمز دارای مکان های زیبایی برای فرمالیته است. از جمله این مکان ها می توان به دره رنگین کمان، قلعه پرتغالی ها، دره مجسمه، فرش خاکی زیبایش و جزیره هنگام و جنگل حرا اشاره کرد. هر کدام از این مناطق زیبایی خاص خود را دارد و می توان گفت در این مکان ها لوکیشن های کاملی از طبیعت و کوه و دریا و جنگل خواهید داشت که بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

جزیره قشم:

دره ستارگان و تندیس ها واقع در جزیره قشم است که یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری این جزیره محسوب می شود. بومیان معتقدند که دره ستارگان با برخورد یک شهاب سنگ به زمین باعث پرت شدن و پراکنده شدن سنگ ها در این منطقه شده و انباشت این سنگ ها باعث به وجود آمدن این دره شده است. اما باید در نظر داشت که به دلیل سست بودن لایه های این دره ممکن است آسیب های زیادی به این مکان و افرادی که در آنجا حضور دارند وارد شود بنابر این از راه رفتن زیاد روی این سنگ ها خودداری کنید.

 

کوه های مریخی:

کوه های مریخی یا کوه های مینیاتوری واقع در استان چابهار است که این کوه ها با اشکال مختلف زیبایی زیادی به این منطقه بخشیده اند. به دلیل آب و هوای گرم این منطقه پاییز و زمستان وقت مناسب تری برای سفر به آنجا است. یکی از زیبایی های دیگر این کوه های مریخی میتوان به تماشای آسمان در شب اشاره کرد که برای عکاسی در شب می تواند بسیار زیبا و هیجان انگیز باشد.

 

فرمالیته در کویر:

کویر یکی از بهترین انتخاب ها برای لوکیشن فرمالیته است. بهتر است در کویر از لباس های راحت استفاده کنید و رنگ هایی را انتخاب کنید که مخالف با رنگ های موجود در طبیعت کویر است تا عکس ها و فیلم ها جلوه بهتری داشته باشد. شب های کویر را از دست ندهید چون برای عکاسی بسیار مناسب اند.

 

فرمالیته در عمارت ها:

درتهران عمارت های زیادی وجود دارد که به عنوان لوکیشن فرمالیته استفاده می شوند. می توانید بخشی از فیلم ها و عکس های خود را در این عمارت ها بگیرید و ترکیبی زیبا با لوکیشن های فضای باز داشته باشید.

 

بهترین لوکیشن های فرمالیته در ترکیه

به دلیل نزدیکی این کشور به ایران و هزینه های کمتر سفر به این کشور نسبت به دیگر کشور های اروپایی برای زوج هایی که می خواهند فرمالیته ای خارج از ایران داشته باشند بهترین کشور است.

 

محله بی اوغلو:

این مکان به دلیل مغازه های زیبا و رفت و آمدی که در آنجا است بسیار مورد توجه عکاسان قرار گرفته است. به دلیل شلوغی و رنگارنگی این مکان عکس های زیبایی را می توان در یک محیط شهری و خیابانی داشت.

 

برج دختر:

برج دختر یا قلعه دختر به عنوان نماد شهر استانبول شناخته می شوند. برای رفتن به این قلعه باید با قایق هایی از تنگه بسفر به سمت این قلعه رفت. همین موضوع باعث جذاب شدن این منطقه برای فرمالیته می شود و تجربه زیبایی است.

 

برج گالاتا:

از بالای این برج می توان شهر را تماشا کرد. گالاتا برجی قدیمی است که در شهر استانبول قرار دارد. این برج دارای زیبایی منحصر به فردی است. در بالای این برج امکانات کاملی برای راحتی افرادی که به آنجا می روند فراهم شده است. از بالای این برج در شب می توان آسمان زیبا را مشاهده کرد و مکان تاریخی خاصی برای عکاسی است.

 

ساحل اورتاکوی:

این ساحل در منطقه قدیمی اورتاکوی قرار دارد. در این ساحل آتش بازی های سال نو انجام می شود که بسیار زیبا است. پل بسفر نیز در این منطقه یکی دیگر از جاذبه های این ساحل زیبا به شمار می رود.

 

جزایر نه گانه پرنسس:

این جزایر به بهشت استانبول معروف هستند. جزایر پرنسس از 9 جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده اند که در کناره دریای مرمر قرار دارند. از بین این 9 جزیره فقط 4 جزیره آن قابل دسترسی است و امکان رفتن به 5 جزیره دیگر وجود ندارد. مکانی خلوت همراه با طبیعت و دریایی زیبا که لوکیشن مناسبی برای فرمالیته است.

 

پارک ساحلی ببک:

این پارک ساحلی در منطقه بشیکتاش ترکیه قرار دارد. یکی از دلایل محبوب بودن این پارک چشم انداز زیبای آن به تنگه بسفر است. کنسول گری مصر نیز در کنار این پارک قرار دارد و زیبایی این منطقه را چندین برابر کرده است.

 

کلیسای سنت آنتوان:

هنگام ورود به این کلیسا با معماری رو به رو خواهید شد که شگفت زده می شوید. این کلیسا توسط ایتالیایی های ساکن استانبول ساخته شده و قدمتی طولانی دارد. زیبایی این کلیسا می تواند عکس ها و فیلم های شما را بسیار خاص و جذاب کند.

 

قصر و باغ ییلدیز:

پارک ییلدیز یا باغ سلطنتی ییلدیز در بشیکتاش استانبول قرار دارد. این باغ از دوران بیزانس به جا مانده و فضایی زیبا و متفاوت دارد. این پارک از دو بخش تشکیل شده که یک بخش آن در اختیار عموم مردم است. این باغ دارای طبیعتی زیبا است به طوری که شاهان در گذشته در مرتفع ترین نقطه آن به شکار می پرداختند. ماه آوریل بهترین زمان برای بازدید این پارک است چون در این ماه گل های زیادی در آنجا شکوفه زده و زیبایی فراوانی دارند.

 

تنگه  بسفر:

یکی از زیبا ترین مکان ها برای گرفتن فرمالیته تنگه بسفر است. تنگه بسفر جدا کننده و به نوعی مرز بین آسیا و اروپا است. می توانید از کشتی های تفریحی که در این منطقه وجود دارد استفاده کنید و خاطرات زیبایی را در آنجا ثبت کنید.

 

 

 

محل تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *